MAJLIS MERISIK

Assalamualaikum dan salam sejahtera.,

Ini adalah entri merisik . pada hujung bulan julai yang lalu, (tarikh tak berapa igt) raya ke 5 or 6 macam tu lah, Tasya telah dirisik oleh seseorang,wahhhh..hihi. Mereka datang bawak cincin & ada hajat besar katanya & beberapa dulang hantaran disertakan kuih manis! hihi. Ikut adat mestilah keluarga belah lelaki datang ke rumah perempuan.hehe. Em malu pula bila ingat balik. Jantung dah hilang masa tu..Berdebarrrrrrr...sangattttt...ada sesiapa rasa mcm kita rasa jugak takkk ? :D . nervousssssss mcm tunggu result


Borak borak borak borak borak setengah jam, Terus bakal Mak Mertua panggil nak sarungkan cincin. masa tu tasya menyorok belakang langsir ok,sambil gulung gulung langsir. "OH tidakkkk! aku kini dilamar orang"kata hati kecilku ini. kui3. Langkah demi langkahku di jaga rapi, macam naik pentas,kaki tersilang ala ala catwalk menuju ke sofa kelabu yang ayahku baru beli untuk raya tahun ini. dan duduk tersimpul malu di tepi mak mertuaku.. nasib tak tersungkur je atas meja tamu.hahaha. 

kelihatan mertuaku memandang dan mengukirkan satu senyuman manis..kepada bakal menantu nombor dua ini..ecehh!.aku membalas senyuman itu,Senyuman yang tidak manis walaupun gigi besi ku tersembur keluar. =p . Nasib x hilang jari masa tu tau, so hulurkan je lah jari jemari yang halus ituu..:D. Pucat jugak muka masa tu. nasib la si Ehem2 takde masa tu.kalau ada lagi pengsan!!


Baju Tasya pakai tu baju 3 tahun lepas,tapi still muat lagi kan.haha. Yang rare adalah tudung bawal zaman mesolitik. Entah mana jumpa terus kebas and pakai. Tema hitam ala ala berkabung gitu.


:'D langkah pertama Alhamdulillah lancar . walaupun dugaan datang menimpa. Dah habis majlis ni. naik bilik cepat cepat tak dapat menahan sebak terus nangis sorang sorang. maklumla hati sensitif sikit =p


Sebelum pulang bergambar dengan family Si Dia dulu ok, Yang lelaki semua duk kat luar, Yang perempuan posing sakan dalam rumah. haha


WITH MAMA

Sape nak tahu tutorial bawal Tasya ni, Susah ok..style makcik makcik jual buah tepi jalan.. juz simpul mati je kat hujung tudung k . haha


TERIMA KASIH